01). Σε ποιούς απευθύνεται η εφαρμογή mySoftware;
Η εφαρμογή mySoftware απευθύνεται κυρίως σε επαγγελματίες και μικρές επιχειρήσεις που θέλουν χωρίς πολλά έξοδα και πάγια συμβόλαια να κρατούν ένα πλήρες αρχείο των πελατών, των προμηθευτών και των ειδών της επιχείρησής τους.
02). Με την αγορά της εφαρμογής mySoftware, προσφέρετε μαζί και τεχνική υποστήριξη;
Σωστά! Με κάθε νέα αγορά της εφαρμογής mySoftware, προσφέρουμε Άμεση & Φιλική Τεχνική Υποστήριξη μέσω email, τηλεφώνου & online, καθώς και αναβαθμίσεις της ίδιας έκδοσης για 1 έτος!
03). Είναι απαραίτητο να πληρώνω ετήσιο συμβόλαιο Συντήρησης & Υποστήριξης για την εφαρμογή mySoftware;
Όχι. Το συμβόλαιο Συντήρησης & Υποστήριξης της εφαρμογής mySoftware δεν είναι απαραίτητο να υφίσταται, όταν εσείς δεν χρειάζεστε περεταίρω δυνατότητες στην εφαρμογή σας από αυτές που ήδη σας προσφέρει η έκδοση που διαθέτετε. καθώς επίσης και όταν δεν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια ώστε να απασχολείτε κάποιον τεχνικό ή προγραμματιστή μας.
Παρ' όλα αυτά αν θέλετε κάποια στιγμή να προμηθευτείτε ένα ετήσιο συμβόλαιο Συντήρησης & Υποστήρηξης για την εφαρμογή σας mySoftware, το κόστος γι' αυτό θα είναι μόλις 9,90€/έτος (συμπ/νου ΦΠΑ)!
04). Τι περιλαμβάνει το συμβόλαιο Συντήρησης & Υποστήριξης;
Το συμβόλαιο Συντήρησης & Υποστήριξης για την εφαρμογή mySoftware, περιλαμβάνει τα ακόλουθα: